top of page
  • Transfer

Ústí nad Orlicí (8. - 10. 12. 2023)

Je pátek a my se pomalu scházíme v metru Anděl😇. Jedeme po eskalátorech na metro. Směr byl jasný. Hlavní nádraží. Když jsme doplachtili do vlaku, zjistili jsme, že tam pro nás není místo na sezení. Takže jsme celou cestu stáli. Teda až na mě😏🤣. Já jsem byla totiž inteligentní a sedla jsem si na krosnu. Tak nějak pomalu nám ubíhala cesta. Když jsme konečně dorazili do Ústí nad Orlicí, byl všude sníh, bylo to hezké. Došli jsme do sborového domu, kde jsme se vybalili a šli si dát jídlo. Poté jsme se byli umýt a spát.

-Klára


V sobotu jsme vstali v půl osmé (já tedy v osm😴). Dali si ovesnou kaši s nakrájenými jablky, banány a kousky čokolády. Bylo to moc dobré (a studenou kaši si dali skoro všichni i jako dezert v průběhu dne). Po snídani někteří umyli nádobí.

Poté já (Emma), Klára, Miri a Verča jsme odešly na nákup na oběd a kluci sekali dřevo do kamen. Došli jsme zpátky do sborového domu a vařili oběd. Někteří vařili Chicken masalu🍗(ten oběd),kluci pořád pracovali se dřevem. Oběd byl hotov a všichni šli jíst náš moc pálivý a dobrý oběd. Potom jsme já, Klára, Verča, Miri a Matěj šli hrát hry například UNO nebo vybuchující koťátka. Hráli jsme je celý den. V podvečer byla bojovka kde jsme byli rozdělení na 3 týmy a hráli jsme o poklad 🏆. Mému týmu to moc nešlo, protože nikdo neuměl mapy🗺️ (v mém týmu byla Verča, Viki, já a Matěj, ale ten nám nemohl radit). Stejně jsme ale poklad dostali protože tam bylo pro každý tým😍. Na večer byla skvělá večeře (špagety se sýrem a slaninou). Po večeři jsme měli ještě povídání o Jednotě bratrské. Vrátili jsme se a byli jsme po celém dni unavení, ale ještě jsme zvládli dát další dávku vybuchujících koťátek🤣. Poté se ještě Klára cpala špagetama, ale už se šlo spát. Já usla skoro hned, akorát jsme se ještě hrozně smály s Klárou.

-Emma


V neděli jsme vstávali docela brzo. Poté jsme měli jít ven na rozhlednu. Byla to zábava. Celou cestu jsme se koulovali a na kopci cucali rampouchy🧊. Poté jsme se začali pomalu vracet. Když jsme dorazili na sborový dům, čekal na nás dobrý guláš. Já jsem snědla 6 knedlíků🥟. Mňam. Poté jsme se šli balit a pomalu šli na nádraží. Teď sedíme ve vlaku a jedeme do Prahy🫠. Byl to super výlet ale moc rychle utekl❤️‍🔥.

-Klára


11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page